2008年3月24日星期一

有時做朋友的會很難做...@@

我真的有時候不懂要怎樣講你...講你你又發我脾氣....又不懂你聽還是不聽...考試叫你讀書...你又講不懂讀甚麼...講你你又覺得我煩...不講你你又講我不睬你....又是做你朋友真的很難做的囉.....都最後一年了....為甚麼考試還要偷看....好好考一次真的很難嗎....用心去考...平時有溫習就會考了的....你試都沒試過就說難....就算你考出來的成績不好也沒關係..因為你是真的try ur best 去做....最起碼你對得起神....最記得你對我講過一句....說''你不會再相信我''.....唉...只希望你自己會改過...

没有评论: